onsdag 10 november 2010

lunchtid

idag rusande klockan iväg så jag sladdade förbi Burger King
för en snabb cheeseburgare.
Det tar ca 15 sekunder från att jag har beställt tills tjejen i kassan
(som inte var dagens gladaste anställd) lägger cheesen i påsen!
Och så måste jag ju fråga (sånt som mamma och Frasse brukar
skämmas när jag gör)
.
jag - "Hur länge har den här legat?"
surisen - "Vilken då?"
jag - "Eeh ... ja cheeseburgaren!"
surisen - "Den tillagas på beställning"
jag - "Ok"
.
OK! Jag tror dig, det tar 15 sekunder att laga en cheese!
Och George Michael är straight!

3 kommentarer:

Camilla sa...

Å jag gjorde ett besök på McD. När jag satt i bilen å precis tagit den största tuggan jag orkar hör jag på radion "å vi erbjuder smärtfri laser fetsugen mot din övervikt". Smaklig måltid, jajamensan.....

mahlin wahlgren sa...

ha ha ha

fRANCISKA sa...

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAaAA and he AIN'T straight!!